luni, 15 decembrie 2008

cu coada, fara coada


Tuesday April 10, 2007 - 04:32pm
nush cum s'a ajuns de la cafea la coada pe blogul lui callme, da' s-a ajuns. si mi'am adus aminte de disperarea ce ma cuprinsese in copilarie cand mi-a zis mama ca daca nu's cuminte n'o sa'mi creasca coada. cum adica, coada? pai da, uite, toata lumea are coada, si pisica, si catelul, si soricelul, ba chiar si cocosul? si.. si.. eu?

tu n'o sa ai daca n'o sa te porti frumos. aaa, da' tu n'ai coada! ba am, dar acuma mi'a cazut si o sa'mi creasca alta, pentru ca mamele pot sa-si schimbe coada. cand o sa creasca o sa-ti arat, o sa vezi ca si eu am coada.

si'uite'asa m'am suparat eu foarte tare in fiecare zi cateva saptamani fiindca nici urma de coada, codita sau macar un ciot nu se vedea in oglinda!

si'acuma cand imi amintesc ma gandesc c'ar fi chiar dragut sa avem cozi. pentru ca, in primul rand, am putea sa ne tragem de ele, am putea sa le innodam de birou, ca pe sireturi, pentru cazurile (ipotetice, fireste) cand ne enerveaza cineva. nu in ultimul rand, coada ar putea sa fie accesorizata cu tot soiul de kestii, si poti s-o si vopsesti, tunzi, coafezi etc!

in plus, comunicarea ar fi relativ simplificata. adicatelea toata lumea stie ce'i aceea coada pe spinare, coada intre picioare, coada pe sus, nu?

Niciun comentariu: