luni, 15 decembrie 2008

whitelies II


Monday April 16, 2007 - 01:58pm


n'o mai iubesc, am trecut peste relatia cu ea
(nb: asta vine undeva intre "fireste ca n'am uitat" si "tu esti minunata, eu sunt de vina")
cine, proasta aia? nenorocita aia care m'a inselat, care nu'mi dadea atentie, care s'a cacat in capul meu? tampita aia pentru care eram gata renunt la libertate, sa ma insor cu ea, sa'mi petrec concediul cu ea in bucovina in loc sa plec cu baietii la neptun! si dupa toate astea ea mi-a zis ca s-a inselat in privinta mea si ca ar prefera sa nu ne mai vedem si sa n'o mai sun niciodata? pe proasta aia s'o iubesc eu? nu, draga, sms'urile alea pe care i le-am trimis, alea 20 intr'o saptamana, da, nu inseamna nimic. vroiam doar sa'mi bat joc de ea. zau ca n'o mai iubesc, am trecut peste relatia cu ea.

nu te'am inselat niciodata
(nb: asta vine ca argument suprem, mai ales dupa "nu e ce crezi, pot sa'ti explic")
pai... e adevarat, nu te-am inselat! adica nu e ca si cum as fi fost la vreun concert de jazz fara tine! a, ca m'am mai culcat cu cate una-alta, e, da, dar asta nu se pune, pe unele, oricum, nici nu mai stiu cum le keama. doar pe colega aia de la firma, dar aleia i-au tras'o mai multi, nu era sa raman eu de prost, ce'ar fi zis baietii?! da' nu mi-a placut, sa stii! desi am mai incercat de cateva ori, doar ca sa vad cum e, intelegi. dar nu, in afara de asta nu te'am inselat niciodata.

iar verigheta nu prea o port pentru ca mi se pare ca'i un pic larga. dar ce conteaza asta, iubirea vietii mele, tu stii foarte bine ca nu ma uit la altele, sunt un sot model, te respect enorm si doar pe tine te iubesc!

Niciun comentariu: