luni, 15 decembrie 2008

hm..

Wednesday April 25, 2007 - 12:53am

centru medical bengos. am programare. la intrare, doua receptionere. par ocupate. in fine, una imi acorda un pic de atentie. ce programare? aha. cum va numiti? popescu? petrescu? tasteaza important la un computer cu monitor lcd. cum spuneati ca va numiti? in fine, imi indica ce numar are cabinetul si directia.

poftiti. ma ecografiaza si foloseste un termen medical extrem de complicat: "hm..". ma dau jos de pe pat, doctorita scrie raportul, asezata comod pe un scaun, in fata computerului. asistenta ei se aseaza, comod, pe scaunul din fata biroului si se joaca, absenta, cu un siret. eu stau in picioare. cam zece minute, pana scrie aia raportul. asistenta sta in continuare pe scaun si se joaca, absenta, cu un siret. imi venea s'o pocnesc si m-am abtinut cu greu sa intreb: ea, asistenta, de ce anume sufera de tre sa stea jos iara eu, pacienta, tre sa stau in picioare?

sufera de nesimtire acuta, dupa simptome. dar asta nu doare, damn it!

Niciun comentariu: