luni, 15 decembrie 2008

da' ce'am, bai, frate!


Saturday April 21, 2007 - 11:08am


acu doua luni am visat c'am furat masina lui tata. ma plimbam cu ea pe sest prin bucuresti si imi era teama sa nu ma opreasca politia.


az' noapte am visat, again, c'am furat o alta masina. adica o lasase aici, jos, in parcare, si eu am plecat hai hui cu ea, cu sentimentul clar ca n'aveam voie sa fac asta, si pe urma nu stiam unde s'o parkez, fiindca toate locurile de parcare de peste tot erau ocupate. nu stiu ce s-a mai intamplat dupa fiindca m'a trezit telefonul.


deci, iau masinile domnilor si ma plimb cu ele, noaptea, in vis! si n'am carnet! deci va rog sa luati aminte cum si pe unde circulati cand visati si, mai ales, pe unde va lasati masinile!


fireste, domnii astia doi carora le-am luat masinile pana acuma, 's importanti in ecuatia din viata mea, dar parca poti sa stii pe masina cui mi se pune pata cand dorm!


apropo! ce naiba va sa insemne cand visezi ca furi masini???

Niciun comentariu: