joi, 25 septembrie 2008

63 de caractere punct eu

Tuesday March 27, 2007 - 09:49am

"portarul insusi poate spune ca am ambitii foarte mici", zice cantecul. fireste, nu vom vorbi despre asta azi, adica nu navon pa prepare sa pur ojurdui. ojurdui vorbim despre ambitii micute exprimate greoi, cu multe multe cuvinte. cum ar fi adresa de internet a unui orasel mic mic in care se vorbeste galeza, observati muzicalitatea: www.llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochuchaf.eu

aceasta, zice'se, e cea mai lunga adresa de web valida din lume si, habar nu am ce va sa zica, rog vorbitorii de galeza de pretutindeni sa se uneasca si sa ne lumineze, ananova zice doar ca numele asta se refera la partea de nord a unui satuc din anglesey si ca domeniul a fost inregistrat de catre keith wood, un domn din birmingham. prevazator, keith s-a gandit ca e posibil ca unii internauti sa'l injure pana cand tasteaza cele 63 de caractere, asa ca a inregistrat si o adresa alternativa, mult mai simplu de retinut: www.llanfair.wales.com

anul trecut alte sase persoane au inregistrat domenii ale caror nume concureaza la capitolul "cea mai lunga adresa de web". par egzampla, un neamt a inregistrat urmatorul domeniu: thisisthelongesteuropeandomainnameallovertheworldandnowitismine.eu

vad o adevarata provocare pentru tinerii romani care se pregatesc de vacanta de primavara. de exemplu ar putea inregistra ceva de genul:

astaesaitulumanelistugutzasiealmeutanananananagutzabagabanugras.eu

Niciun comentariu: