joi, 25 septembrie 2008

snorrrrrrrrrrrrrrrrr, no sex, no sleep

Friday March 23, 2007 - 11:14am

zice mirror ca neste studii recente au scos la iveala faptul ca persoanele ale caror parteneri sforaie pierd aproximativ vreo doua ore de somn in fiecare noapte din aceasta cauza. in anglia (dar cred ca e la fel peste tot) doua treimi din barbati sunt sforaitori, ceea ce rezulta ca (si) in acest context tot doamnele sufera mai abitir din cauza domnilor si nu viceversa!

urasc profund treaba asta cu sforaitul. am un somn destul de light si e ingrozitor sa te trezesti (asta daca reusesti sa adormi) in crucea noptii si sa te plimbi prin casa, keauna, fiindca realmente nu poti (a) dormi. e ca la tantari: nu ma enerveaza ca ma'nteapa si'mi sug sangele, da' ma scoate realmente din sarite bazaitul lor subtire.

am avut doi ecsi care sforaiau intr'un fel in care uneori eram fooaaarteee tentata sa le pun perna pe fata. sa nu se mai chinuie si sa nu ma mai chinuie. cred sincer ca horcaitul ala a fost unul dintre motivele importante pentru care domnii respectivi sunt acum ecsi. iar acum, ca acest studiu a fost facut public, chiar am motive reale sa'mi spun ca mi-au mancat zilele! :))

mai mult de jumate din cei chestionati in cadrul cercetarii au spus ca sforaitul le afecteaza viata sexuala... lucru de inteles, de altfel... daca sforaie, inseamna ca doarme. daca doarme, nu poa' sa faca sex decat in visele erotice! basca, daca sforaie, eu ma mut pe canapea, iar sexul devine cu adevarat dificil de intamplat cand cei doi sunt in camere diferite! pai nu?

Niciun comentariu: