joi, 25 septembrie 2008

trei dorinte (I). concertul

Saturday March 17, 2007 - 12:39am

in fiecare an, cei apropiati ma intreaba "ce vrei de ziua ta?". raspunsul e, aproape invariabil, "nu stiu". ma gandesc ca nu'mi trebuie nimic, sau prea multe si, oricum, cel mai mult imi plac suprizele si faptul ca cei din jur sunt suficient de preocupati de mine incat sa'si bata capul pentru a alege un cadou care sa'mi placa. in genere, imi place mai mult sa iau cadouri decat sa primesc. nu stiu sa primesc, insa stiu sa ma bucur de bucuria celorlalti.

however... de ceva vreme (ani) am trei dorinte. mari. ale mele. ceva ce stiu ca am sa fac. candva.

prima dintre ele: sa vad live concertul de anul nou de la viena. de cand ma stiu, prima zi a anului e indisolubil legata de acest concert. pentru mine, revelionul vine de doua ori: cand se face 1 ianuarie, noaptea la 12, si cand orchestra filarmonicii din viena interpreteaza marsul ratetzky si dirijorul conduce atat orchestra cat si publicul. in amble ocazii, imi dau lacrimile de emotie - e o defectiune de-a mea, mi se intampla si la slujba de inviere si, in genere, la concertele la care se traieste intens si canta, de'a valma, public si artisti. voila!


Niciun comentariu: