joi, 25 septembrie 2008

revelion


Sunday March 11, 2007 - 12:54pm


vine peste mine! implacabil, irefutabil, indiscutabil, ireverentios, usor isteric, curios, grabit si, nu in ultimul rand, oarecum neasteptat! a mai trecut un an?!

m'am crizat acum doi ani in legatura cu asta. anul trecut eram prea trista, suparata si manioasa din alta cauza ca sa'mi mai dau seama ca la naiba, 20something age is over, iar anul ce taman se incheie (e anul ruxandresc, nu stiti voi!) si'a sters zilele din calendar cu viteza proiectelor, caravanelor, croazierelor, expozitiilor, dar si a altor, hm, detalii. marunte poate, insa, suficient de importante si prezente incat sa'mi aduca un zambet pe fata si cateva lepidoptere prin stomac.
bilant? nu stiu ce inseamna maturizat, cum trebuie sa te porti, ce'i aia matur... au, la angst, piept de pui maturat. le-am intrebat pe femeile alea cum adica "maturat" (cu a nu cu ă) si n-au stiut sa-mi spuna, asa ca sensul lui matur imi scapa. lasand gluma la o parte, simt in mine un ceva, asa, serios si responsabil, insa cald si copilaros deopotriva.

cel mai bun lucru in toata povestea asa ce se cheama, generic, la fel ca mine, este ca n'as schimba mare lucru. de multi ani, marile mele regrete au ramas doar trei si-o curiozitate: un opt stupid din clasa a doua, cand am adunat opt cu sapte in loc sa le inmultesc, un flit neelegant dat unui barbat care nu merita asta (ba din contra!) si, in fine, regretul ca n'am sa stiu niciodata daca o anumita istorie ar fi putut fi altfel decat a scris'o destinul. parerea mea (si a lui) e ca nu, insa n'o sa stim niciodata... am zis trei regrete, stiu. al treilea doare inca, o sa doara toata viata, si e tabu: nu vorbesc despre el.

in fine, surprinzator, eu..

hello, my name is ruxandra and i'm a lifeoholic, a seaholic, a peopleholic and a bearoholic. i am also addicted to: my music, my documents, my cat, my house, the trees, the sky... my everything. please don't cure me!

Niciun comentariu: