joi, 25 septembrie 2008

no, not again!


Saturday March 3, 2007


again!
primavara. vine ziua mea si s-ar putea sa ma trezesc cu casa plina, vreau nu vreau. dar, in primul rand, primavara. afara e frumos. e primul weekend liber intr'o serie ce parea nesfarsita de weekenduri ocupate cu proiecte sau actiuni sau ganduri. mi-ar placea sa ies pe-afara, la un film, la o cafea, sa ma uit la forfota strazii, sa... ceva.
in loc de asta, o sa ma supun cohortelor de haine ce stau vraiste peste tot prin casa, aspiratorului ce tine sa fie consolat pentru nefolosinta indelungata, masinii de spalat, moarta de plictiseala... si n-am nici un chef!
dar trebuie! urasc acest "trebuie", niciodata nu mi-a placut de el, sa fie clar! imi place sa spal vase, sa fac curat, dar urasc sa fac ordine fiindca mi se pare ca e o conspiratie a lucrurilor care se aduna, se aduna si pe urma nu stii unde sa le asezi! din pacate, insa, nu mai sunt dezordonata lu' mama, sunt dezordonata mea, asa ca... sa trec la munca, nu?
mda

Niciun comentariu: