joi, 25 septembrie 2008

o zi proasta desi lunga...


Tuesday March 20, 2007 - 09:32pm


... si cred ca asa e si entry-ul asta, asa ca dau post, nu-l mai recitesc!

cre ca God a gasit zarurile, a "dat" cu ele si i-au indicat asa: unu "punish" si celalalt "ilinca" pentru ca dupa ce'am scris postul ala cu zarurile, n'am mai patit aproape nimic ok.

sa vedem: soferul de taxi a zis ca e mai repede pe la sofitel decat pe la arc. si n-a fost. de fapt, a fost muult mai incet. era aglomeratie si pe kisseleff, nush ce'aveau azi toti: ori pleaca din tara, ori se predau la zoo, ori s-au decis in corpore sa-si mobileze casa de la ikea.

la birou, atmosfera e la fel de naspa, ca ieri si ca saptamana trecuta. pleaca trei oameni din departament si nimeni nu e fericit din pricina asta. agitatie, mailuri, tone, probleme de rezolvat in fiecare mail.

nu stiu cum a trecut ziua printre mailuri si telefoane cu 'da' de ce...?". vantul sau curentul facea ca usa de la balcon sa se tot deschida si sa umple camera cu praf.. dreammy! good thing, am reusit sa'mi fac curat pe birou. bad thing, ma paste o criza de ulcer sau o sa fac apendicita a doua oara. astea doua sau, in ciuda lu' diane35, ma pregatesc sa nasc.

pe langa casa, baietei d'astia care au venit si ei cu trenul in capitala, cu plasele lor de rafie, roz si cu dungi albastre, imi faceau loc sa trec pe trotuarul pe care se latisera ca vacile pe ulita de la ei de-acasa, "ia fa, ma, loc! treci, papusa". cu un 'tu'ti gura ma'tii spus discret in gand, trec, ce sa fac, papusica de mine! pe'astia i'as pune sa stea la coada ca sa-i bat. nu cu lantul, nu cu bata de baseball, nu cu prosopu' ud. nu, as da cu picioarele, sa vad sange.

ma opresc sa'mi iau tigari si lapte - o alimentatie sanatoasa - , cu gand sa trec pe la sensiblu sa'mi iau niste no spa. nu'mi iau, ca e "inchis. retele de ochelari se ridica intre 9 si 17". trec pe langa posta, imi amintesc ca am de luat o carte de la polirom. fireste, n'am buletinul la mine, asa ca dupa ce stau la coada ma duc acasa sa'mi iau buletinul.

acasa, jos duhneste iar a macare. din singurul lift functional coboara un cuplu tanar. in lift miroase de te taie a parfum prea dulce. vecina de vav prajeste iar peste cu usa deschisa. normal, ce-ar fi putut face intr'o zi ca asta decat sa imputa palierul?!

intru, imi iau buletinul, ma duc la posta. imi da o recipisa, cum c'am primit coletul, s'o semnez. zic ca nu semnez pana nu primesc. "da' cum adica, nu aveti incredere?" "nu e vorba de incredere, e vorba ca semnez ca am cartea dupa ce am cartea". se uita la mine ca la nebuni. semnez. cartea facea 26,02 ron. cinstita, ii dau 27, cu gand ca'mi da rest. ii ia, ii pune in sertar, despre rest nici o miscare. imi da chitanta. ii cer restul. iar se uita la mine ca la masini straine. imi arunca, dispretuitoare, 1 leu. scotocesc prin geanta, gasesc 10 bani, ii comunic acest lucru, ii pun pe tejghea, zis multumesc frumos si plec.

in fata blocului, urla unu pe care l-a parasit gagica'sa pentru prietenul lui. vorbeste la telefon, dar urla si gesticuleaza ca si cum ei ar fi acolo si s-ar pregati sa'i bata. "e mai bun el, nu? ai venit la mine in casa, la mine, pentru mine, si ai plecat cu el". asta e, ce sa-i faci... a venit in casa, o fi plecat cu masina. omu, suparat, era in papuci.. eh

acasa, dau drumu la tv. e o reclama la nush ce masina care are senzor de ploaie. acuma.. ce dracu' (dap, o sa platesc pentru asta, da cu zaru', God!) are nevoie o masina de senzor de ploaie? nu e ca si cum ar scoate detergentul si buretele si'ar incepe sa se spele singura cand ploua, nu? sau poate ca are umbrela? nu, pe bune, ce face o masina cu un senzor de ploaie??

stomacul ma doare in continuare, merg indoita din spate, tipa tipa, si sony crede ca vreau sa ma joc. nu vreau. as vrea sa fac o baie. nu e apa calda. gatesc ceva, m'apuc de scris. pun delikcat, pica prea mult. repar, dar acum nu mai are gust. mai pun un pic de delikat, las la fiert, ma duc la scris. in timp ce scriu, aproape se arde. e ok, am salvat mancarea. dar nu cred ca am voie dovlecei, asa ca o sa ma rezum la painea prajita. in asteptarea apei calde...

Niciun comentariu: