joi, 25 septembrie 2008

3 contra 1


Monday March 5, 2007 - 04:21pm


de cateva zile sony e bolnav. nas cald si uscat, chefless, ba chiar a si varsat nitel, basca se scarpina pana'i da sangele (nu, n'are purici, d'oh!)

date fiind toate acestea, sony a mers la medic azi. are dermatita, a facut doua injectii, tre sa ia pastile, nimic grav dar nici ceva placut. ca sa previn scarpinatul, pentru ca nu intelege cand ii spun "sony, nu te mai scarpina, tampitule, c'o sa'ti cada blana!", l'am rugat pe doctor sa'i taie unghiile. vezi sa nu! sony n'a avut chef de treaba asta, asa ca medic, asistenta si stapana n'am reusit sa tinem linistit un motan de nici 4 kile.

sony a avut, fireste, castig de cauza. noi, ceilalti, ne'am tratat cuminti ranile cu cate un tampon de vata imbibat cu spirt si, dupa cat de crunt se uita acum la mine, mai ca'mi vine sa'mi cer scuze!
diseara tre' sa'i dau pastila... ta na na!

Niciun comentariu: