joi, 25 septembrie 2008

supermenajera


Monday March 5, 2007 - 11:40pm


vinerea trecuta am rasfoit orasul, pe la universitate. m'am ales c'o agenda (ah!) claire fontaine, nimicuri cute de la targul de martisor @ dales si cateva carti de la noi, printre care si "supermenajera" - sophie kinsela.

chic lit nu e cu siguranta prima mea optiune literara, insa sunt seri in care nu'mi pot urmari propriile ganduri, cu atat mai putin pe'ale altora! in seri de genul asta aleg chic lit. am citit seria shopaholic cu un zambet indulgent, fara s-o inteleg pe becky bloomwood, eroina cartii, care cumpara in draci orice prostie cu scuzele si explicatiile si regretele de rigoare..

supermenajera e povestea samanthei, o avocata londoneza de succes care o da nasol in bara chiar inainte sa fie facuta partener la cea mai bengoasa firma din city. program de 12 ore de munca, blackberry pomenit de j de ori, taioare negre, telefon mobil ascuns pe furis in bikini, la un spa de la care pleaca dupa 20 de minute la o intalnire foarte importanta..

fiindca datul ei in bara costa un client vreo 50 de milioane de lire, samantha intra in panica, se blocheaza, ia primul tren din gara si ajunge in out-of-nowhere village, unde e luata drept menajera asteptata de o familie de bogatani oarecat kitch. si uite'asa ajunge super avocata o menajera care nici nu stie sa deschida cuptorul, n'a calcat in viata ei, iar spalatul unei toalete o descumpaneste mai mult decat orice contract cu multe smallprints.

anyway, viata la tara ii arata doamnei o noua fata a vietii. deprinde bucatareala de la mama noului iubit, gradinarul nat, care nu e gradinar, pentru ca are facultatea de biologie terminata, si e un fiu-model, si are muschi si e absolut adorabil si tandru si..., si... samantha regaseste viata simpla, cu prieteni si program normal, zile libere si timp de un iubit.

intamplator descopera ca greseala care o costase cariera fusese o inscenare, demasca pe ticalos, i se ofera din nou postul de partener la firma cea bengoasa, il refuza, apoi il accepta, pentru ca in final sa asistam la o scena demna de cauze mai bune: ea, in drum spre londra, renunta la avocatura ca sa fie cu el in cromwall. el renunta la cromwall ca sa se duca dupa ea in londra. se intalnesc intr'o gara mica, pe peroane diferite... ooof, iloveyou icantlivewithoutyou bla bla. zari luminoase la orizont. the end.

epilog. printre picaturile abia trecutului final de saptamana am recuperat o suma de activitati casnice lasate de izbeliste vreme de cateva saptamani cu final... (ne)asteptat: proiecte si actiuni legate de serviciu. imi place munca mea si nu ma deranjeaza lipsa weekendurilor. suprinzator, totusi, dupa trei zile (azi am kiulit de la birou) de curatenie in casa, parca am o satisfactie mai mare decat aia pe care am avut'o dupa nush ce eveniment care mi'a iesit ok...

poate si pentru ca e cu atat mai stresant sa'ti dai seama ca e dezordine si sa nu ai vreme sa strangi in jur pentru ca "arde" sa termini prezentarea de luni.. sincer, imi vine sa'mi iau liber si maine. si sa'mi inkid si telefonul. just like that!

maine la 1, insa, e sedinta pe un proiect important si o sa fiu acolo. dar ziua asta a fost oxigen curat!

Niciun comentariu: