joi, 25 septembrie 2008

femeile mele


Thursday March 8, 2007 - 04:12pm


femeile mele sunt putine fiindca, in genere, nu prea'mi plac femeile. nici in felul acela, nici in altele, in mod particular. sau poate pentru ca le vad mai degraba defectele si le scuz mai putin decat la barbati... poate

intr'o zi eram pe plaja la neptun, la steaguri, si'a'nceput o ploaie torentiala. toata lumea s-a adapostit, care pe unde. diana si cu mine, fara sa vorbim, ne'am indreptat spre mare si am intrat in apa cu acelasi firesc cu care ne'aprindem tigara. asta e diana si e "diana mea" de vreo 13 ani. ne-am apropiat printr'o coincidenta dubioasa ce continua, intr-un fel sau altul, sa ne guverneze. diana este mama, sora mai mare si sora mai mica, geamana, prietena, copilul. cu diana ma prinde dimineata trancanind despre de toate, de la filme si carti pana la barbati si alti oameni. diana m'a invatat sa fac pui marinat si tocanita de cartofi si e fain ca n'avem nevoie de prea multe cuvinte ca sa ne stim starile.

alta femeie d'asta de'a mea e ancutila. ancutila e mica da' rea. e nebuna da' sfioasa. e zapacita dar organizata. e uituca da' paranoica. pe anca nu pot sa ma supar, da' ea nu tre sa stie asta, va rog sa nu-i spuneti.

mai e, fireste, mama, dar ea este o categorie aparte, o stiu de cand ma stiu, totusi! :)

si mai sunt si alte fete, alte doamne, alte femei, copile, fetite, nebune, duioase, claudia (calda, la fel ca mine), eugenia (cinica, la fel ca mine), iren (vulcanica, la fel ca mine), laura (logica, la fel ca mine), andra (aprinsa, la fel ca mine) dana, adriana, alta diana (am o intreaga colectie de diane!), alta anca...

femeile mele :)


Niciun comentariu: