joi, 25 septembrie 2008

now what?


Monday March 5, 2007 - 12:42am

... ca urmare fireasca a intensului program administrativ prestat ieri si azi, o multime de nimicuri pe care nu le spal in masina au devenit curate. printre ele, sosete. zeci! in ultima vreme, pentru ca n'am avut weekenduri libere (de fapt, doar sambetele se pun pentru ca duminica nu spal si nu cos), s-au strans, nu stiu cum, o multime de sosete la spalat. casa mea e plina de ele: pe sforile din baie, pe cele din bucatarie, pe alea din balcon, pe calorifere, pe scaune, ba am improvizat o sfoara si'n sufragerie, sa le termin odata pe toate!

partea buna e ca am sosete curate pentru cateva saptamani bune de-aici incolo. partea rea este ca, tot cumparand unele noi, ca nu mai aveam curate, s-au strans foarte foarte multe. cred ca'mi trebuie un sifonier doar pentru sosete si pentru celelalte chesti mici, adunate si ele in numar impresionat!

oare exista asa ceva? sifonier pentru sosete si'alte chestii mici?!

Niciun comentariu: