joi, 25 septembrie 2008

trei dorinte (III). cafeaua


Sunday March 18, 2007 - 07:16pm

nu's o cafegioaica serioasa. imi beau nesul de dimineata, zilnic, cu regularitatea cu care ma spal pe dinti sau imi fac dus. totusi, nu cred ca e nevoia de cofeina cea care ma impinge sa frec crema aia pana se face bej si apoi sa pun apa fierbinte, putin cate putin, ca sa faca spuma, adaugand, la final, un pic de zahar vanilinat si'un praf de scortisoara. e obisnuinta, tabietul sau asa ceva.

dorinta trei e ca intr'o zi sa iau primul zbor spre paris, sa iau o cafea la le deux magots, dupa care sa prind primul zbor spre casa si restul zilei sa fie la fel ca toate celelalte. as fi ales amsterdam, ca'mi place mai mult decat parisul, dar stiu ca acolo kiar n'as putea sa stau numai pentru o cafea. deci... fitza numarul trei e sa merg la paris doar ca sa'mi beau cafeaua.

ca ilustratie pentru aceasta ultima dorina m'am gandit intai la la vie en rose, ca e tare pariziana, apoi la milord pentru "je vous connais, milord/vous n'm'avez jamais vue", apoi la another cup of coffee - e evident de ce - dar mi s-a parut ca mike si mecanicii lui nu se potrivesc cu filmul asta, asa ca am ales firescul salut



fais-moi un bon cafe...

Niciun comentariu: