joi, 25 septembrie 2008

apa


Saturday March 17, 2007 - 01:11pm


mama naibii de treaba! imi place casa mea, ca'i a mea, si e luminoasa si n'are vecini pana haaat, peste parc! bine, ca sa compenseze, are vecini de palier, babele cu pestele, v'am mai povestit io! dar azi e dezordine si mocheta insista sa fie aspirata, mobila stearsa cu pronto, de apa din acvariu ce sa mai zic!

dupa ce'am vazut o suma de filme tampite aseara, azi la 12 m'am trezit pusa pe fapte administrativ-gospodaresti mari! sa fac curat, sa spal cateva haine, sa fac baia sa luceasca! fericita de asa initiativa, m'am dus glont la bucatarie sa pun apa pentru cafea, cat faceam un dus si ma spalam pe dinti.

nu e apa. nici un strop, nimic, nada, zip, zilch, zero! abia am avut de cafea si de dinti!
e al naibii de frrrrustrrrrant! urasc sambetele cu avant administrativ cand nu e apa! bine ca'i frumos afara, nu te poti enerva PREA TARE intr'o zi ca asta! :)

(later edit) ora 17.16: a venit apaaaaa! da' mi'a trecut cheful, hi hi hi!

Niciun comentariu: