joi, 25 septembrie 2008

atractii fizice si logice

Saturday March 31, 2007 - 01:17am

in clasa a zecea ne'a venit un prof nou de fizica, nick, student in ultimul an. nick era destul de mic de statura, dar teribil de dragut si de fastacit intr'o clasa cu atatea fete (20 de fete vs. 9 baieti) si prea putine pasionate de fizica. brusc, n'am mai chiulit la orele de fizica. pe nick l-am pupat cu tupeu de sf nicolae, in fata intrarii profesorilor, si cred ca nici acum nu stie nimeni din clasa cine i'a pus cutia cu bomboane pe scaunul de la catedra in aceeasi zi..

in facultate mi'a placut proful de logica, miki. de fapt, il placea o colega care imi parea antipatica, si aia flirta cu el cu nesimtire, asa ca am decis sa i'l "iau". ceea ce mi'a si reusit. miki s-a dovedit a fi un flirt care'mi trezeste si'acum zambete, de la tigara fumata impreuna in pauza dintre cele doua ore pana la dansul de la bal. cel mai tare m'am distrat cand ne'a dat un test si ne'a cerut sa facem un rationament bazat pe o realitate inconjuratoare. eu am scris asa:

toti profii de logica sunt draguti.
miki e prof de logica.
ergo, niki e dragut.



prietenii stiu de ce =))

5 comentarii:

someonenew spunea...

da stiu cum e..eu in facultate, eram mort dupa profa de psihologie...cum vorbea, fiecare soapta de a ei era..oaw:))dar n am avut tupeul sa-i zic ceva vreodata...nici nu cred ca se uita ea la un pusti, dar n-avema nici o "absenta" la ea:)) dc n-ai tupeu in ziua de azi, ca baiat fiind..e aiurea...:)))))o seara frumoasa, domnisoara!

someonenew spunea...

i-am lasat o floare odata pe catedra.....era un trandafir shutit dintr-o curte ,nici pana acum nu stie:)dar m-au vazut catva colegi si au facut si fac misto de mine si acum, ironia sortii, ei cei patru colegi care erau atunci, sunt si acum in viata mea..prietneii mei cei mai buni

someonenew spunea...

nu am idee daca e poza ta..n am idee, desi in mintea mea esti tipa din poza:))but forget about that:))..dar imi placi mult domnisoara, imi place ca nu esti comuna..iesi din tipare...o seara frumoasa

ruxa spunea...

nu, nu e poza mea

someonenew spunea...

pana la urma , conteaza poza? succes!