joi, 25 septembrie 2008

atentie: vara, criminal periculos!


Sunday March 25, 2007 - 01:21pm


m'am trezit pe la 11 si ceva; e duminica, am voie! am sunat la birou sa vaz cat loc si cate semne am pentru un articol, niste apa pe fata, cafeaaaaa... si hai la computer sa vedem ce se'ntampla in lume.

la computer se intampla urmatoarea dubiosenie: e 12.33. ma uit din nou la ceas (telefon): 11.33. ma, ce naiba! care nu merge bine? sun la robot, computeru zice corect, era cu 12 nu cu 11. deci telefonu' e un idiot! practic, am facut o ora din dormitor in sufragerie. e drept, am mers pe jos, si am ocolit pe la baie si holuri, basca stationarea in bucatarie, dar nu parea asa de aglomerat! data viitoare iau taxi-ul!

ma simt "foarte jefuita", nu ma pregatisem sufleteste sa mi se ia asa, o ora din viata, cu nesimtire! m-a luat complet pe nepregatite! a venit vara, deci, nu am avut si eu vreme sa fac o prajitura, sa cumpar un cognac, poftiti, intrati, serviti doamna vara... aiurea! a venit, s-a trantit in ceas si asta e!

in concluzie, e trecut de 1 si eu n-am scris un rand la articolul ala! si nici n'am chef: a venit vara! pai nu?!

Niciun comentariu: