luni, 15 decembrie 2008

bad robot!


Tuesday April 3, 2007 - 07:37pm

azi am vorbit la mobil de mi s-a terminat bateria, am trimis zeci de emailuri, am semnat (citet!) 210 scrisori, am vorbit si pe fix o gramada, am corectat, facut si refacut mai multe texte, am explicat, certat, intrebat, rezolvat, printat, comentat, suportat, resetat, actualizat si am alungat, in cateva randuri, niste furnici care nu stiu ce cautau la mine pe birou. nu am mancat nimic si am ajuns la toaleta abia cand s-a terminat bateria la telefon, acum 10 minute. la baieti, ca la fete era defect.

in schimb, am reusit sa nu ma gandesc la ce ma doare.

daca n'as simti nevoia sa'mi pun picaturi in nas ca sa respir (si sa respir, in special), mai ca m'as crede robot si n'as mai visa la noapte pentru ca, nu-i asa, robotii nu viseaza. si nici nu tind sa fie fericiti.

iupi.

Niciun comentariu: