luni, 15 decembrie 2008

in care se'arata cum sabina a ucis PR-ul

Friday April 13, 2007 - 11:06am

n'o sa fac acum polologhia comunicatului de presa, mai ales ca mi-am propus un blog fara prea multe conotatii profesionale. dar cand primesc comunicate ca cel ce voi sa vi'l redau, nu ma pot abtine sa nu'mi pun mainile in cap de cata prostie se exista in domeniul asta, al PR-ului... daca tanti care semneaza acest... comunicat poate fi creditata atat de mult - eu nu cred!

Trimite-ti un ultim bun ramas printr-o coroana funerara
inca din titlu, comunicatul bulverseaza. cum adica sa'mi trimit eu mie un ultim bun ramas? si ce sa scriu? "ruxo, daca ma mai enervezi, eu, ilinca, imi iau blogul si te las"... cum "trimite'ti"? hellooooooo, grammar basis!
AccesoriiFunerare.com vine in intampinarea celor care trec printr-un moment dificil. Cu un singur click puteti rezolva toate problemele ce apar odata cu decesul cuiva apropiat. cum adica cu un singur click? astia's nebuni? inumani? insensibili? inconstienti? adica, fireste, toate problemele legate de pierderea cuiva drag tin, fireste, doar de accesoriile funerare!
Astfel fiecare coroana poate fi personalizata: alegand florile si culorile dorite, adaugarea unui obiect personalizat ca ornament sau selectarea unui design care doriti sa reprezinte un hobby sau o legatura cu persoana decedata.
semeaza o anumita sabina baciu, pr manager. ma gandesc sincer sa comand un accesoriu d'asta funerar, in forma de pr, si sa i'l trimit acasa cu mentiunea "fa, tampito, ai facut pr-ul praf, l-ai omorat de tot. lasa'te si lasa'ne!"

Niciun comentariu: