luni, 15 decembrie 2008

inconjurata de whatever


Wednesday April 4, 2007 - 01:46am
... si cand nu mi'e bine, imi fuge gandul acolo, la ea.

arareori ma duc, cand nu mi'e bine.

dar oricat de rau mi'ar fi cand nu mi'e bine, stiu ca exista, ca e acolo oricand, ca asta nu'mi poate lua nimeni. prieten tacut, de nadejde.

si, uneori, cand nu mi'e bine, e suficient doar sa stiu ca exista un liman, ceva real, in care sa am incredere. ca'i atata de mare incat acolo, langa ea, mi se pare ca toate problemele mele's mici.

si, uneori, mai ales cand nu mi'e bine, imi trimite cate un pescarus sa ma dojeneasca pentru ca, inconjurata de whatever, mi se intampla sa nu vad orizontul. si pescarusu'mi tipa "o sa fie bine"

sa stiu ca e acolo, cand am nevoie sau mi'e pur si simplu dor. atata tot.

Niciun comentariu: