luni, 15 decembrie 2008

minunile


Sunday April 8, 2007 - 11:03am

carfur, vineri, unde n'am stat decat zece minute la coada si, pe cand impachetam cele cumparaturi, m'am pomenit c'o fatuca langa mine care mi'a spus ca's la casa castigatoare a orei si mi'a dat o plasa cu vin si cozonac!

ieri, in piata, unde am reusit sa nu uit sa cumpar nimic, si nici preturile nu erau mai mari decat in alte zile! ultima cutie cu mix de vopseluri din magazin. lacul lebedelor din drumul spre casa, dar despre asta am mai vorbit!

faptul ca n'am spart decat un ou inainte sa le fierb, un ou cand le-am fiert si culorile frumoase si vii, in ciuda faptului ca, in loc de otet, am pus in vopsea neste vin uitat de vreme in frigider.

mi'a iesit painea, mai inalta si mai pufoasa ca niciodata, si pasca, mandra si gustoasa, si chiar si cozonacul, daca e sa punem la socoteala nu inaltimea ci gustul si poala de stafide!

tabloul pe care mi l-a dat tata aseara cand am trecut pe la ei sa le duc lumina, pentru ca supertehnologizata candela a mamei n'a facut fata celor cateva adieri la fel de bine ca banala mea lumanare stalp, cu margini inalte de ceara.

tabloul acela, o feerie de flori albastre, e cu atat mai suprinzator cu cat imi place si mie. usually, tata si cu mine avem gusturi cel putin diferite, dar asta chiar e frumos si se asorteaza cu restul casei mele, albastru cu bej!

ca un magar nesimtit ce mi's ma gandesc c'as mai vrea o minune, una mica, da' anume. sa vedem de unde mai sare iepurile!

foto: courtesy of domnu' victor stroe :)

Niciun comentariu: