luni, 15 decembrie 2008

sha la la la la (red car)


Wednesday April 18, 2007 - 12:47pm

sha la la la la, you should hear what they say about you (cheat, cheat)

sony topaie in capul meu pe la opt jumate, cand a sunat deja ceasul, dar eu nu vreau sa ma trezesc. as vrea, de fapt, sa'mi trag pilota peste cap, sa'nchid toate ceasurile, pisicile, telefoanele, si sa dorm pana cand ma trezesc de bunavoie si nesilita de nimic.

they say, thay say, you'll never ever be true (cheat, cheat)

noroc ca's magnolii si liliaci pe drumul spre birou, doi ursuleti (unul pe cuza si unu in fata la triumf) , o politista blonda care presteaza blow job (adica fluiera, d'oh!) si o claxoneaza soferii, fata de la chiosc are pachetele de tigari pregatite, iar tipul din masina aia rosie (habar n'am ce marca e) cu care ma intersectez aproape zilnic - eu in taxi, el in masina rosie - m-a si salutat azi! si eu cantam sha la la la la, ca m'am molipsit de la callme, si mai cantam ceva, da' asta intr'un episod viitor!

si acuma o sa am o sedinta! uraa!

it doesn't matter what they say, i'm gonna sha la la la la anyway

Niciun comentariu: