luni, 15 decembrie 2008

tagged: secretele mele

Wednesday April 11, 2007 - 01:09am

am fost provocata, cu ceva vreme in urma, sa spun niste chestii dubioase si secrete despre mine. am stergs mailul din greseala si am uitat de el... pana acum. so...

1. nu suport usile inchise, mai ales in incaperi mici. nu stiu daca e claustrofobie sau paranoia, nu le suport si pace. primul lucru pe care l'am facut in casa a fost sa scot usile sufrageriei. au ramas doar cele de la dormitor, baie si bucatarie. si, fireste, aia de la intrare. exact la extrema, sunt stresata daca vad sertare sau usi de sifonier deschise. trebuie sa fie inchise bine si sa nu iasa nimic din ele.

2. nu'mi place otetul decat putin in ciorba de burta si la gogosari. nu mananc decat castraveti murati in saramura.

3. cand eram in clasa a saptea am fost prinsa fara bilet in troleu. am dat numele si adresa unei vecine cu un an mai mare. norocul ei a fost ca avea abonament nominal, valabil si in ziua amenzii. bianca n'a aflat niciodata din pricina cui si-a luat amenda aia.

4. semnul pe care il am pe barbie e capatat intr'a cincea, in curtea blocului. ne'am batut, copiii din curtea mea, cu cei din curtea blocului vecin. de la vorbe am ajuns la pietricele, de la pietricele am ajuns la cataroaie. noi ne'am adapostit in holul blocului, dar mingea de piele a tatii a iesit in curte si pentru ca o luasem pe sest de'acasa am iesit din adapost s'o recuperez si mi'am luat o piatra peste gura. o asistenta idioata a desavarsit opera cosandu'ma ca pe'un sac si curatand plaga mai apoi cu albastru de metil. peste cateva zile luam premiu I si m'am dus la "sora" sa'mi iau panglica pentru pampoane, asa, cu botul albastru. un copil s-a uitat la mine si i-a zis ma'sii "uite, mama, fata asta a mancat cerneala, hahaha". m'am simtit cumplit si cateva zile nu mi'am desprins batista de la gura.

cand m'am vindecat cat de cat, in prima zi in care am avut voie sa ies afara m'am dus glont, am apucat prima "arma" de pe maidan (0 bucata de lemn care avea si cuie in ea) si l'am pocnit pe la spate pe ala de ma lapidase (pe la spate fiindca era cu cinci ani mai mare decat mine si era baiat). l'am pocnit asa de tare c'a plans si nu regret nici azi ca l'am pocnit.

5. imi dau lacrimile la unele filme si la concertele mari, unde e lume multa si canta toti, public si artist.

6. cu putine exceptii, nu mananc ciocolata si nu'mi plac icrele, de nici un fel. nu suport mirosul lor si stiu imediat daca folosesc un tacam nespalat ca lumea dupa ce a fost folosit la icre.

7. in clasa a doua am mancat bataie pentru ca am uitat sa'mi fac tema la caligrafie. azi, la 31 de ani, am un scris de mana de'a dreptu frumos si nu ma semnez cu intiale ci cu numele intreg.
nu mai stiu cate dubiosenii trebuia sa scriu, asa ca o sa ma opresc... just in time. urma sa va spun despre faza aia cand ...

ups! am apast post this entry deja :p

Niciun comentariu: