luni, 15 decembrie 2008


Monday April 30, 2007 - 07:24pm

azi am fost la buftea, la bunica'mea. noi ii zicem darly, de la darling, ca ni'i draga. darly are 89 de ani si spune poezii de minulescu, si'a cunoscut sotul la un bal, s-a maritat in ianuarie si n'a vrut altfel decat cu buchet de liliac alb asa ca bunicul meu, care a adorat'o, i'a adus liliac alb.

liliac alb am si eu acasa acum, un brat, si mov si nitel din ala batut, si stanjenei mov si unu, numa' unu, alb. sunt frumoase, florile mele.

darly, cu care seman mai mult decat cu mama, are o curte ca o jungla. nu taie iarba, are copaci de toate felurile plantati care pe unde, cateva fire de vie, multa zmeura, liliac alb, mov si batut, o padure de stanjenei si'un tei care'i cel mai inalt de pe strada. are si un catel, eu ii zic idiotul, pentru ca m'a capsat odata, cand eram amandoi mai mici si nu pot sa'l sufar!

acuma a mai aparut o catelusa, un fel de setter englezesc (alb cu negru), cu cinci mogaldete dupa ea. am botezat'o papusa, e tare scumpa si, desi sperioasa, am reusit sa ne imprietenim si m'a lasat s'o trag nitel de blana pana i-am scos toti ciulinii pe care-i adunase.

am facut gratar si cred ca mi'am mancat toata portia de carne pe luna mai (cu toate ca si papusa a avut parte de un adevarat festin)!

luli, ti-am adus o crenguta cu corcoduse rosii! ciresele au crescut prea putin deocamdata :)

apropo de flori: stie cineva de ce unora li se zice "batute"??