luni, 15 decembrie 2008

dar din dar


Friday April 6, 2007 - 06:25pm

dupa cum am auzit io, dar din dar se face rai. mama, ca cu ea incepem (toti), mi'a daruit niste minte, cu care m'am descurcat mai apoi sa capat un salariu. care a intrat azi pe card.... deci, ce'mi daruiesc eu din salariu, se keama dar din dar, nu?
iaca de ce mi'am luat o pereche de cercei d'argint cu niste unicorni frumosi si "ceva de incaltat". adica o pereche de balerini, cu bareta, super cute, o pereche de pantofi c'un fel de animal print, de care eu nu prea port, dar erau irezistibili si foarte comozi, in ciuda tocului destul de mare, si o pereche de adidasi verzi cu un pic de galben... ei erau intr'o vitrina si ... aaaa... ei, da, i'am luat si pe ei.

si o haina de primavara (da' n'aveam asa!), si o camasa,.. nu! trei camasi, da's albe, toata lumea stie ca eu nu rezist la camasi albe, iar la aia cu ursuleti cum as fi putut?, si un hanorac, tot alb. iaca! cred ca vine vara, din cauza ca azi am iesit despuiata, in tricou numa', da' nu mi'a fost frig deloc!

si la carfur, desi aglomerat, nu era coada, ceea ce este chiar o minune!

Niciun comentariu: