Monday April 9, 2007 - 12:24pm
de fiecare data cand sun un serviciu cu clientii, fie ca'i banca sau operator de telefonie mobila sau cablu e ceva care ma enerveaza foarte tare. dupa ce'asculti o polologhie cat casa despre serviciile lor, reusesti sa te ceri la un om, persoana reala. inainte sa ajungi el, insa, ti se spune asa: "conversatia asta este inregistrata, ca sa putem sa-ti oferim tie servicii mai bune. daca nu inchizi telefonul inseamna ca esti de acord sa te inregistram".
well, o sa va spun acum si aici: nu's de acord si prin continuarea conversatiei nu'mi exprim nici un acord. doar ca e singura modalitate de a contacta pe cineva - persoana reala - de la serviciul cu clientii. daca mi se fura cartele, cardul, mi se blokeaza sim-ul sau orice al'ceva, trebuie sa vb c'o persoana reala. dar asta nu inseamna ca's de acord sa fiu inregistrata. si de fiecare data cand sunt nevoita sa vorbesc c'un provider de servicii aud aceeasi poveste. si ma simt oarecat santajata: de ce, daca vrei peste, tre sa cumperi si faina?
si, culmea, niciodata nu se'mbunatatesc serviciile!
luni, 15 decembrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu