luni, 15 decembrie 2008

my white lies: viciul


Saturday April 21, 2007 - 11:17pm

acu' aproape trei ani era sa sar rau peste sfertul academic la un training (ceea ce poate ca nu era asa o problema daca n'as fi fost chiar trainerul!) din pricina ca nu mi se usca oja pe unghii! m'am enervat, am sters'o si nu mi-am mai lacuit unghiile de-atunci, cu exceptia vreunui eveniment tip nunta sau botez da' nici la alea toate!

am suferit de un soi de "sevraj" fiindca, dupa atatia ani de lacuit, unghiile mele nu aratau chiar ca'n reclame, ba dimpotriva. dar a trecut. mi se pare c'am castigat neste timp cu care sa fac ce vreau eu in loc sa sterg, sa lacuiesc, sa lacuiesc din nou si apoi din nou, cu lacul de fixare, si apoi sa astept macar juma de ora ca sa se usuce... manodopera pe care s'o sterg, din nou, peste cateva zile... neeeh! viata e prea scurta pentru asa ceva!

ei, azi am fost la o cununie si mi-am facut unghiile cu un liliachiu din sticluta primita de pasti de la oriflame, o culoare foarte frumoasa, eclipse ii zice. ma uitam la mainile mele si mi se parea ca nu's ale mele, asa, colorate. adineauri am sters lacul, constatand, in acelasi timp, ca s-a terminat acetona.

NB sa nu uit sa'mi iau o alta sticluta. asa, de control!

Niciun comentariu: