luni, 15 decembrie 2008

cauza/efect - fun science!

Sunday April 29, 2007 - 01:50pm

cand nu tin musai sa remarc faptul ca telefonul, vorba cantecului, nu mai suna, il trec pe silent. asa se explica faptul ca n'am auzit cand m'au sunat din redactie. si nici bip-bip-ul de sms.

fenomenul stiintific se refera la sms si la legatura directa intre acesta si urmatoarele manifestari cu iz fiziologic de tip uman: muschii faciali s-au catarat brusc spre tample, atragand dupa sine ditai ranjetul, pulsul s-a accelerat ca la formula 1 a pulsurilor si, desi nu's sigura de asta, mi se pare ca'n ochi am niste sclipici.

am incercat sa cant in timp ce ma spalam pe dinti, am cantat de'a binelea in timp ce'mi faceam dusul si cafeaua, iar dupa aia chiar am pus niste muzica si am si dansat nitel alaturea de motanul numit sony care, de voie, nevoie sau foame, topaie si dansul!

in playlistul atent ales, donna summer - hot stuff, muah! enjoy!


Niciun comentariu: