sâmbătă, 19 aprilie 2008

all due respect!


Tuesday February 27, 2007 - 12:30am


imi place gica petrescu. nu mereu, nu ca muzica de ascultat in masina or so, dar e ok, imi place. l-am vazut, cred ca a doua zi de revelion 2004, in emisiunea eugeniei voda, profesionistii, pe tvr. cred ca a fost primul interviu cu acest domn pe care l-am urmarit (avea sa fie si ultimul, din pacate) si m-a uimit, admit, coerenta lui, data fiind varsta sa inaintata. dincolo de aceasta surpriza, insa, m'a sedus cu adevarat pofta lui de viata si firescul cu care vorbea despre orice: de la petrecerile ceausestilor, la culisele spectacolelor, prieteni, cantece, amintiri. vorbea despre sotia lui cu o dragoste si un respect pe care nu le-am mai intalnit altfel decat la bunica mea si in filme, simplu si fara nici un pic de patetism. era evident ca nu pozeaza, nu joaca un rol de televiziune. era un domn aflat la o varsta respectabila si care parea ca inca-si traieste viata cu aceeasi bucurie cu care a cantat-o!
iata doar o mostra din firescul acestui om special, confruntat cu o "intrebare" destul de naroada (de-aia n-o sa spun de unde e, ci doar ca nu e din jurnalul):
- Anul trecut, pe 2 aprilie, exact in ziua cand implineati 90 de ani, s-a stins din viata Papa Ioan Paul al II-lea.
- Dumnzeu sa-l ierte, dar si Papa e om. Sa va spun altceva. Eram tanar si mergeam la Athenee Palace, cu masina mea. Acolo venea si Regele Mihai, care, odata, era cam indurerat. De ce? Tatal lui Mihai, Regele Carol umbla dupa femei. Pai ce, regele nu e om?
azi jurnalul a iesit pe piata cu un CD de colectie, gica petrescu - cele mai frumoase piese. am fost in sondaj prin tara, sa vad cum a mers acest produs. nu a mers. a alunecat, a zbarnait, s-a topit de pe tarabe cu viteza lui "un jurnalul, va rog"!
chioscarii de prin oltenia mai ca nu mi'au sarit in cap ca au primit prea putine jurnale, si parca plutea asa, un aer special la chioscuri... si mie mi se pare o performanta, 150.000 de unitati vandute in doar cateva ore!
sincer, ma asteptam la rezultate bune, dar nu am crezut ca va merge ATAT de bine, cu retur aproape de zero. ce s-a intamplat azi, insa, a fost chiar fenomenal. ma bucur c-am lucrat la povestea asta. si la altele, ca mai vin, si tot asa de faine!

2 comentarii:

Anonim spunea...

eh! i mie imi place,cind eram mica era la moda!

Anonim spunea...

Incerc sa inteleg