sâmbătă, 19 aprilie 2008

destinul omului sau omul destinului?


(postat 21 ianuarie 2007, 00.39)

"only you" - pentru cine nu l-a vazut, e o comedie romantica despre destin, fatalitate si incapatanare. revazand filmul, am cazut pe ganduri intrebandu'ma cate dintre lucrurile ce ni se intampla sunt... "la voia intamplarii". ne influentam viata ori viata ne influenteaza pe noi?
cand sunt intrebata (relativ des) cum am ajuns sa fac PR, raspunsul meu e "PR-ul m-a ales pe mine, nu invers", si chiar cred asta cand ma uit in urma. povestea e lunga si, in linii mari, se gaseste aici: aproape fiecare intamplare profesionala m-a dus spre asta
nu prea cred in fatalitate. sunt, mai degraba, o sceptica, si ma uit cu oarecare mila la cei care stau si-asteapta sa-i traiasca viata pe ei, in loc sa procedeze la firescul (dupa mine) invers. cu toate astea, si pe mine m-au trait niste coincidente care, in variate feluri, "au pus umarul" la cea care sunt astazi. cu alte cuvinte, fara intamplari marunte, pe care nu aveam cum sa le prevad, eu n-as fi fost cea de azi.
sunt sigura ca alegerile imi apartin. dar variantele? cum au aparut? si, de ce, in viata de zi cu zi, ne incapatanam sa ignoram semnul din fotografie?

Niciun comentariu: