sâmbătă, 19 aprilie 2008

so far, so good


Tuesday February 6, 2007 - 03:51pm


azi, ca azi, e 6 februarie. o insorita zi de marti. rmn-ul de azi s-a amanat pentru maine (am o usoara claustrofobie, v-am zis?), ies cu neste colegi la neste beri, peste 20 de minute plec spre SFin, ca e ziua alinei (la multi ani, alina!), si iaca, nici un ceas rau!


dar ceea ce e mai important (pentru mine, e blogul meu, am stabilit asta, da?) in legatura cu aceasta insorita zi de 6 februarie este ca implinesc un an de JN. suprinzator, intrucatva, pen'ca ma stiu mai nomada, asa...


nu stiu cand a trecut anul asta, mi-a placut, si mai mult si mai putin, per total e cu plus, unu' mare si mai multe mai mici. am dat de baut in aceasta directie pe la colegi, ceea ce va doresc si voua!


sa le traiesc! :)))

Niciun comentariu: