duminică, 13 aprilie 2008

i hate shopping!

(postat 18 decembrie 2006)

detest toata aceasta perioada in care, vreau nu vreau, am chef n-am chef, vine craciunul si, inevitabil, o serie sustinuta de shopping! imi place sa dau cadouri, imi place sa ma gandesc si sa aleg cadoul perfect (si cica m-as pricepe!) dar nu-mi place sa umblu brambura prin magazine, in harmalaia si zapaceala acestor zile!
stiti ceva? anul asta n-am chef de craciun. cel putin nu inca. dar, aleluia, aproape am terminat goana dupa cadouri! whew!
PS cadouri pentru mine: una bucata agenda cu foto (prea adorabila ca s-o las pe raft), ochelari (bine, cam scumpi, dar... de cate ori iti pui ochelari prima data?!), neste cosmeticale (erau necesare! pe bune! nu, serios! chiar erau necesare!), un parfum (irezistibil - si adus direct in birou de tanti-care-vinde-parfumuri-prin-redactie)... deci nu mare lucru!

Niciun comentariu: