duminică, 13 aprilie 2008

"ce vrei sa te faci cand o sa fii mare?"

asta, si "pe cine iubesti mai mult, pe mama sau pe tata?" erau intrebarile cele mai enervante din viata mea de copil. cred ca si-au pastrat valabilitatea pana in zilele noastre, presupun ca si azi copiii sunt intrebati in legatura cu aceste doua chestii.
mi-a venit in minte asta citind pe blogul lui cocolino postul despre fericire. cand eram mica, eu vroiam sa ma fac fericita. toata lumea vorbea despre a fi fericit, si-mi rezultase ca asta era bine, un deziderat. in cele din urma, am ajuns sa cred ca e o meserie.
ulterior am vrut sa ma fac gunoier, pentru ca 1. tata (care e profesor) zicea ca in germania un gunoier castiga mai bine decat el, si 2. imi placeau foarte tare manusile lor maaaaari
mai tarziu am trecut prin faza cu medicina pana prin liceu cand am decis ca psihologie. unde am si facut neste ani de facultate. si apoi am decis ca presa. si apoi s-a decis PR. in fine, povestea cu PR-ul e mai lunga...
voi ce vroiati sa va faceti cand erati mici?

Niciun comentariu: