duminică, 13 aprilie 2008

off we go!

Dragilor,

asta e! gata! in mai putin de-o ora plecam. la cata ploaie e in jur, ai zice ca putem incepe sa navigam linistiti chiar de la bucuresti. dar, nu! vom naviga de la sulina, asa cum am zis!

m-am trezit cu mega intarziere, la opt fara zece. de fapt, ancutza m-a trezit (sa nu-i spuneti asa, nu-i place), si am reusit sa-mi fac bagajul si sa ies din casa in juma' de ora. in felul meu, mai ales daca luam in considerare ca sunt femeie, sunt o campioana la facut bagaje. hainele erau stranse pe canapea, dar doar atat, nu tu obiecte de toaleta, nu tu incarcatoare, zapp, perie... mi-oi fi luat vreo perie?

sa fiu optimista, totusi, fiindca sunt sigura ca, macar de data asta, pisica nu a reusit sa evadeze cand am iesit pe usa. si, bonus, cred ca am si incuiat usa apartamentului.

deci, plec in croaziera. am motive sa cred ca va fi bine (e pe lista), si am motive sa cred ca divertismentul nu va lipsi deoarece din minunatul echipaj fac parte si persoane care sunt teribil de amuzante. ha, ha, fata ce-o sa ne mai radem! (aici eram un pic cinica, m-ati prins!)

cam asa. ne vedem pe bloage.

Niciun comentariu: