duminică, 13 aprilie 2008

oh, no, not again!

(publicat pe 1 octombrie 2006)

in cele mai multe dintre dimineti, ma trezesc constienta ca tre' sa ma duc la birou. ca urmare fireasca a acestei realitati crude, dupa ce fac dus, cafea si revista presei, deschid laaarg usile sifonierului si-mi adresez permanenta si retorica intrebare: "Azi cu ce ma imbrac?"
astazi e duminica, prilej cu care stau acasa. am lucrat ceva, am mai trimis niste e-mailuri, dar inevitabilul a venit: e momentul, e ziua, e perioada in care trebuie sa fac transferul haine de vara-haine de iarna. astazi. acum. it's now or... else!
nu pot sa sufar chestia asta! nu stiu de unde si de ce am atatea haine si, mai ales, cand am vreme sa le port pe toate. ma decid sa mai renunt la unele. uite, de exemplu, fracul asta rosu de satin. e spectaculos, dar nu l-am purtat niciodata. "lasa, ca e bun la ocazii", imi spun, apoi il asez pe umeras si in sifonier, numai bine sa mai am peste ce sari cand fac browsing.
rochia asta... mda, e misto. mi-a placut cand am cumparat-o, dar nu mi s-a pus pata pe ea, deci am purtat-o doar o data. dar "e de vara, oricum n-o mai port acum. las' ca ma decid la anu', prin mai"
si tot asa. ah, uite maioul ala! eh... a avut perioada lui de glorie, acum e uitat printre altele. ma decid sa scap de el! in fine, sifonierul meu e eliberat!

Niciun comentariu: