sâmbătă, 19 aprilie 2008

luna si telefonul


Wednesday February 28, 2007 - 10:13pm


pe la finele lui octombrie mi s-a furat telefonul. deoarece era vorba de doi baieti de bine, bronzati, si considerabil mai mari decat mine, mi-am zis ca n-ar fi dragut din partea mea sa'i contrazic, asa ca, desi am vazut cand s-a petrecut sustragerea, am tacut oarecat malc. la fel si lumea din jur, la fel si vanzatoarele din magazinul in care ma aflam.
ok, neplacut, dar m-am dus la orange si mi-am luat un telefon nou. mi-am zis ca oricum vine craciunul si oricum imi doream un clamshell, asa ca... why not! aveam puncte duium asa ca distractia a fost doar vreo cinci milioane.
acum nici o luna, am ramas iar fara telefon. nu stiu cum, jur. eram obosita, m-a lasat un coleg aproape de casa, telefonul era in husa lui, in geanta. m-am oprit doar sa'mi iau tigari. acasa, ia telefonul de unde nu-i. in aceeasi seara, mi-am cumparat un nou telefon. acelasi model de nokia, mi-am zis eu ca in felul asta o sa trec mai usor peste pierdere. plus ca'mi place. ocazie nu am reusit sa gasesc, chiar nu meritam un telefon nou. mi-am zis ca de ziua mea nu'mi mai iau nimic (ziua mea e in martie - nici o legatura cu inceputul lui februarie!)
azi... ei, bine, da! cred ca mi'a cazut din buzunar cand am coborat din taxi. am fost si am luat alt telefon. acelasi model de nokia fiindca, in ciuda faptului ca, evident, nu reusesc sa ma atasez de aparate, modelul imi place.
sunt cascata. mi se fura sau pierd cel putin un telefon pe an si am mobil din '97... nici nu vreau sa ma gandesc ce-as fi putut face cu astea 20 de milioane, cat m'a costat acest... hobby in ultimele patru luni! daca'l pierd si pe'asta promit ca'mi iau cel mai ieftin telefon de pe piata!
uf!

4 comentarii:

ana spunea...

ahahahah 3 unul dupa altul? pfff

.. dar de ce doar posturi vechi, si nimic nou?

Sycret spunea...

si eu am o problema cu telefoanele... ultimul l-am zdrobit de zidu din dormitor... penultimul scapat printre scari...antepenultimul calcat de masina... si asa mai departe...

Doru Oprişan spunea...

Mi-am luat primul telefon acum vreo 6 ani si inca merge perfect. E un Siemens C55. E micut, are forme frumoase, ecran galben si polifonice :) Nu ma despart de el decat daca moare..

Anonim spunea...

cred ca ti-ai gresit meseria. trebuia sa te faci fraier de profesie. sau sa iti cumperi un tel fix, eventual cu cabina din inox si usi cu scanare de retina si cifru ca sa fii sigura ca poti vorbi la telefon.