sâmbătă, 19 aprilie 2008

fuckin' brainology!


Wednesday February 7, 2007 - 05:59pm


sufar cu capul. oficial!
rmn... brrr, experienta oarecat masochista, e ca si cum te-ar baga intr-un cosciug, vreme de 10-12 minute. noroc cu tanti de la pregatire, care mi-a zis sa'nchid ochii inainte sa intru in agregat, ca'i mai simplu asa. ceea ce am facut. i-am mai deschis cand am simtit ca ma extrag de-acolo, ca sa vad cum e. e nasol. si a fost o greseala, deoarece.. nu stiam eu, dar mai urma un rmn! de la coloana la cap (foto)! a doua oara a fost aiurea, ca stiam in ce ma bag, chiar daca aveam ochii inchisi, da' macar mi-au pus mica serenada... pe care as fi ascultat-o chiar cu placere daca nu s-ar fi auzit un permanent pac pac pac si vrrrruuuuuum si buf, trosc, prrrrrr, si iar vrrrruuuum!
deci. am sindrom migrenoid si e un must sa ma stresez mai putin... in aceasta directie nu pricep clar de ce mi-am petrecut toata ziua intre imagistica si neurologie, dat fiindca stiam ca ma doare capul si mai stiam si ca ma stresez prea tare! d'oh!
mi-au dat niste pastile de nesimtire (nu'nteleg cum le zice, ca e ilizibil) si, daca vreau, o saptamana de medical. vreau, multumesc. da' nu pot!
in rest, sa nu las capul pe spate ca ametesc! si asta stiam! :))

later edit: am luat o pastila d'aia. cred ca e prea mult o pastila, desi cica tre sa iau 2/zi. ma simt ca dupa o tigara tare. nu d'aia. d'ailalta. doar ca mi-e clar ca nu pot sa lucrez asa. deci cred ca asta a fost tot tratamentul meu :))

Niciun comentariu: