sâmbătă, 19 aprilie 2008

smells like it!


Monday February 26, 2007 - 07:48am


e frig afara, stiu, e urat si posomorat, lumea e zgribulita si e greva la metrou. dar se simte, e in aer, cu toate ca inca timid, fara tam-tam: vine primavara, stiu eu!
azi ma duc sa bat un pic tara, la craiova, via pitesti, cu retur prin slatina, posibil, si oprire obligatorie pe dealul negru la mici cei mari! ar trebui sa plec la opt, asta inseamna in mai putin de zece minute. sandu, soferu, a zis ca ma suna cand se apropie de casa mea, n-a facut-o inca. sunt in papuci si halat, si'am o inertie mare dupa un weekend relativ somnoros, asa ca mi'e relativ lene sa ma imbrac. ma bazez, insa, pe faptul ca n-o sa am incotro si o sa trebuiasca sa fiu gata in cinci minute, iar cafeaua asta o sa-si faca odata efectul!

Niciun comentariu: