sâmbătă, 19 aprilie 2008

?


(postat 3 ianuarie 2007)


ce alegi sa faci? ce vrei, ce poti sau ce trebuie?



Asta-i poll? Nu exista nu pot si trebuie sa vrei! Asta inseamna ca sunt bataioasa ori nu? Ma duc sa ma gandesc ;)
Saturday January 6, 2007 - 03:17pm (PST)

alina
Offline
ar fi frumos sa facem toti ce trebuie, insa cu grija pentru ca criteriul dupa care judecam ca 'trebuie' sau 'nu' poate fi gresit. [nu ma lua in seama, aberez. am conspiratii in creier acum si capul mare - mi se trag de la '24' :P ]
Sunday January 7, 2007 - 01:27am (EET)

Crist…
Offline IM
ce simti.
Sunday January 7, 2007 - 01:36am (EET)

ilinc…
Offline
@ blue: da, ce simt mi-am zis si eu.. si ce te faci daca ce simti e in contradictie cu ce trebuie?@ ingrid: e un fell de poll. dar n-am vrut doar voturile seci, am vrut mai mult.. poate si pentru ca eu am un mare semn de intrebare
Sunday January 7, 2007 - 02:31am (EET)


blue_…
Offline IM
ce vrei. atata timp cat nu faci rau intentionat altcuiva. cred ca e foarte important sa fim sinceri cu noi insine, pentru ca atunci cand punem capul pe perna, noi cu noi, sa nu ne para rau ca suntem pe perna pe care suntem. uf, prea mult despre perne (=> ce vreau acum e nani:))
Sunday January 7, 2007 - 03:14am (EET)

pustiu
Offline
Ce vreau. Pentru ca tot timpu avem de ales intre a face ce trebuie, ce putem, si ce credem noi ca ne-ar conveni mai mult. Dar tot timpul facem ceea ce vrem. Din astea trei. Are vreun sens ce-am scris mai sus? :P
Sunday January 7, 2007 - 03:38am (EET)

Carme…
Offline IM
fac ce vreau,in primul rand,dar asta inseamna sa si pot sa fac ceea ce vreau,iar in cele din urma ma gandesc daca,chiar,trebuie sa fac.deocamdata pot sa fac ce vreau si chiar trebuie...:)
Sunday January 7, 2007 - 11:18am (EET)

Behemot
Offline
Eu fac intotdeauna numai ce vreau. Si recomand tuturor acelasi lucru. Doar asa imi ies toate bine. Cand fac altceva decat ce vreau eu, sunt 3 variante posibile: iese prost, iese pe jumatate sau nu iese deloc. Asta cu "sa faci ce trebuie" e discutabila. Din categoria asta sunt multe lucruri care pot intra in prima. Daca iti cunosti interesul (probleme psihologice...)
Sunday January 7, 2007 - 11:25am (EET)

ilinc…
Offline
@pustiu: oarecat, daca imbraci ce poti si ce trebuie in ce vrei :psunt oarecat suprinsa de atatia "ce vreau" vehementi :)
Sunday January 7, 2007 - 11:53am (EET)


Behemot
Offline
Eh! Ce-tzi e shi cu nietzsceenii ashtia din ziua de azi... Cu vointza lor puternica, mei... :)) shi cu tone de fitze de oameni superputernici care fac numai ce vor ei... :))
Sunday January 7, 2007 - 12:53pm (EET)


Behemot
Offline
nietzcheenii (erata)
Sunday January 7, 2007 - 12:54pm (EET)


[dele…
M-am gandit. Bineinteles, fara folos. Dar parca tot ce simti suna mai bine. Cu conditia sa ai bun simt?
Sunday January 7, 2007 - 03:17am (PST)

ilinc…
Offline
aha! cred ca daca e ceva mai relativ decat fericirea, ei bine, acesta este bunul simt!
Sunday January 7, 2007 - 01:20pm (EET)

Simona
Offline
Ilinca, eu zic ca e bine sa faci ceea ce simti. S-ar putea sa coincida si cu ce vrei si cu ce trebuie :D
Sunday January 7, 2007 - 02:44pm (EET)


ilinc…
Offline
I try! :)) (vezi next post)
Sunday January 7, 2007 - 02:54pm (EET)


Crist…
Offline IM
apropo de next post: satz fie bine! bafta!
Sunday January 7, 2007 - 03:34pm (EET)


ilinc…
Offline
super piesa! si cre' ca's cam impidicata! :))) doar ca nu ca'n bancu' cu gaina! eu ma'mpiedic dupa aia! :)
Sunday January 7, 2007 - 03:37pm (EET)


Aimee
Offline
faci ce trebuie atunci cand esti responsabil pentru altii... faci ce vrei.. pentru tine, faci ce poti in general :)
Sunday January 7, 2007 - 10:46am (PST)


cathe…
Offline
ce esti inspirat si care te captiveaza!
Monday January 8, 2007 - 10:25pm (CST)


Niciun comentariu: