duminică, 13 aprilie 2008

nimic nou, doar ma laud :p


(postat 20 noiembrie 2006)


adevaru' e ca am chef de scris, inspiratia imi lipseste: momentan, sunt prea obosita. basca, in ultima vreme, am scris foarte mult.
ideea e ca am "executat" un JN (aproape) de capul meu. 16 pagini. o sa fie brosura noastra de prezentare la targul de carte (a! am uitat sa va zic! JN are stand la gaudeamus!). o sa iasa misto dar, la naiba, eu nu stiu cum reusesc colegii mei sa scoata un ziar de 32, format mai mult decat dublu fata de al meu, zilnic! e drept, eu am editat toate textele de una singura si am lucrat cu un singur DTP, un singur editor foto, un singur SGR samd. in redactie sunt "o idee" mai multi :)
acuma, pe bune, daca aveti drum prin targ, targul de carte, adica, treceti si pe la noi. avem de toate: carti, CD-uri si albume foto. si pe bune, nu ca-s "de la mine", da' chiar sunt misto! (asta a fost PR, ok!)
Fotoexplicatie: duminica, la stand, de la 14.30 (asta e doar coperta. va place? fotografie de jurnal, deh!)
PS nu intrebati de ilinca. nu cunosc nici macar o ilinca la JN!

Niciun comentariu: