duminică, 13 aprilie 2008

back

(postat 6 noiembrie 2006)

inainte de toate, "pa, la revedere, plec, de fapt, fug in croaziera". fug la propriu, am plecat in asa scurt ca era sa pierd trenul.. :))
revenind, i'm back!
am fost, din nou, in croaziera. total neasteptat, total de azi pe maine. de fapt, nu atat de mult pentru proiectul "croaziera" cat sa explorez potentialul unui viitor proiect. dar, da, clar, cu echipa din croaziera. ui ui ui!
a fost fain, am fost rupti de lume cateva zile bune, cu telefon doar pe roaming (90 USD in 5 zile!!!), zapp deloc. dar. peisaje faine, colegi alaturi de care mi-a fost bine si, for a change, un pic de relaxare.
m-am intors taman la timp ca sa ajung la gala PRilor romani de la hilton, un fel de furtuna intr-un pahar cu apa calaie. povestesc maine, ca's oarecat franta.
hai, bine v-am gasit! mi-ati lipsit, ma!

Niciun comentariu: