sâmbătă, 19 aprilie 2008

libertate?


Thursday February 8, 2007 - 08:56pm


ascult, once more, "world is stone". nu reusesc sa fiu nesimtita, poate ar trebui sa dublez doza la pastilele alea...
de fapt, despre ce e vorba in toata povestea asta? despre succes, bani, influenta, putere, o casa mai mare, o capota mai lata, mai multi subordonati? despre tupeu, nesimtire, oportunism, frica mascata, plante de birou, petreceri bengoase, tzoale de firma, rujuri dior si unghii ingrijite la "perfect nails"? sau despre suflet, prietenie, adevar, sinceritate, deschidere, intelegere, incredere, o mana de ajutor, un zambet, cuvinte, nu doar vorbe? si cum te echilibrezi intre o extrema si alta?
de ce dracu am ajuns sa mintim c-o seninatate de care nici nu ne mai dam seama? cand a ajuns minciuna sa fie adevarul suprem, iar arta de-a disimula ridicata la rang de calitate personala existentiala?
cand a fost ultima data cand, 24 de ore la rand, ai facut ce-ai vrut, fara nici o minima exceptie? dar cand a fost ultima data cand, vreme de 24 de ore, nimic din jur nu te-a deranjat, fara o minima exceptie? si ce-i aia libertate? cine e liber, sa ridice doua degete!
PS don't worry, maine o sa zambesc, la fel ca si azi, celor care nu-mi plac, o sa tolerez lucruri pe care n-as vrea sa le tolerez si, in ciuda faptului ca nu am chef, o sa lucrez in weekend. si, peste cateva zile, sper, voi reusi sa am din nou impresia linistitoare ca, in felul asta, fac misto de tot ceea ce'mi displace, nu de mine insami...

Un comentariu:

someonenew spunea...

off...da...ai mare dreptate..cand ne-am pierdut libertatea de a fi noi insine? dupa cum spune si carry:)) (nu sunt gay:)))) dc stii la care carry m-am referit:))