duminică, 13 aprilie 2008

barbatul ideal


(postat 27 noiembrie 2006)


ei bine, da!
l-am gasit la gaudeamus! nici nu ma asteptam, a fost o surpriza (placuta) o arma secreta a standului... feng shui, cred ca asa ii spunea.
bananaiam prin targ cu anca, subtire, de la 7 fara 20 la 7, ca atunci se mai ostoia multimea la noi in stand si aveam si noi loc sa fugim un pic. am intrat in standul asta si ne-am decis sa cumparam un set de carti , ceva gen "ce sa pui pe tine" si "ce sa nu pui pe tine", in fine, o colectie - cadou de bascalie pentru o amica genul "eu am un gust desavarsit, daaa?"
cand am platit, surpriza! ei bine, atunci, chiar atunci, vanzatoarea mi-a atras atentia asupra lui, era acolo, ma astepta, cuminte, langa casa de marcat... Barbatul Ideal! n-am putut pleca fara el.
am aflat deja multe despre el, despre mine, in cele cateva minute petrecute impreuna. weekendul si l-a petrecut la anca acasa. nu ma indoiesc, anca l-a cercetat amanuntit, nu i-a scapat nimic. azi l-a adus cu ea, la serviciu, si a fost randul meu, ba l-am aratat si colegelor de prin departament, sa vada si ele ce-ti poate aduce viata asta...
trebuie sa mai spun ca Barbatul Ideal a fost Oferta Speciala, gen "pentru cumparaturi in valoare de peste..." sau "pentru orice cumparaturi...". Adica Barbatul Ideal, cum ar veni, e moka, doamnelor!
personal, l-am uitat la birou: dupa cateva priviri aruncate, dupa amuzamentul primelor momente, a devenit plat, sforaitor, plictisitor.
as zice ca se dezminte deja: sunt sigura ca si maine e tot acolo unde l-am lasat! ceea ce, dati-mi voie sa va spun, contravine flagrant ideii mele de Barbat Ideal!
hm!

Niciun comentariu: