duminică, 13 aprilie 2008

ce ne facem, fetelor, cu integrarea asta?

(postat 26 octombrie 2006)

azi am fost sa ma tund. cum stateam eu pe "scaunul de tortura" si ma uitam in oglinda la eugen, coafezu' meu, cum taie fara mila, aud "discutia" dintre cici, manichiurista, si "doamna doctor", clienta asezata pe scaunel, cu talpa'n poala lu' cici.
cici: doamna doctor, aud ca de la anu' tre' sa vin eu la dumneavoastra pentru manichiura si pedichiura
doamna doctor: cum asa, mai, cici?
cici: pai, eu am inteles ca dupa integrare noi n-o sa mai putem sa ne facem meseria, o sa trebuiasca sa fie persoane cu scoala superioara, adica medici, ca sa taie colturile, si toate astea.. ca se umbla cu foarfeci, si uneori mai curge si sange, asa, din greseala...
discutia s-a oprit aici, pasamite doamna doctor n-a avut replica sau si-a propus sa se concentreze asupra labei pe care i-o facea cici. vreau sa zic... intelegeti ce vreau sa zic!
io, una, sunt inca puzzled. cum naiba, desi campanii peste campanii, lumea ajunge sa inteleaga tot felul de treburi d'astea... cum adica sa ma duc sa ma dea medicul cu oja???

Niciun comentariu: