sâmbătă, 19 aprilie 2008

"smoking kills" kills me! (I)


(postat 27 ianuarie 2007, 12.03)


ieri mi-am cumparat primele pachete de tigari - marca preferata - cu deja-binecunoscutele avertismentele pe ele. ma enerveaza mai ales pentru ca strica designul pachetului, dar si ca idee.
ok! spune'mi ca fumatul e daunator, dar nu-mi pune asta pe pachetul de tigari! daca'l cumpar e clar ca deja am ales sa fumez, nu? ce-si imagineaza? ca daca o sa vad in fiecare zi pe pachet ca pot sa fac cancer o sa ma las? ca daca sunt persecutata sa nu fumez in trenuri si locuri publice, o sa ma las? d'oh!
nefumatorilor le spune cineva cat e de placuta tigara la cafeaua de dimineata sau tigara de dupa, de exemplu? si de ce nu se fac locuri in care nefumatorilor sa le fie interzis accesul?
a innebunit lumea cu fumatul asta! se agita toti de parca asta ar fi flagelul mondial care ne secera mai rau decat holera, sifilisul si ciuma (la un loc!) o faceau prin medieval. de cand au devenit plamanii mei o problema mondiala?
si daca planetei ii pasa atat de tare de binele public, de ce nu'si canalizeaza banii si energiile spre alte rele, mai mari? alcoolismul, de exemplu. omoara mai rapid si, daca se poate spune asa, mai garantat! dar n-am vazut "alcoolul ucide" scris pe vreo sticla! sida! e letala! asta inseamna ca ar trebui sa purtam cu totii tricouri pe care sa scrie "sexul poate cauza sida, o boala letala"?
zilele trecute un tanar s-a trezit ca-i pica in cap un cetatean. ar trebui sa existe panouri cu "mersul pe strada poate ucide"? iar lista poate continua!
"fumatul poate sa ucida" - scrie pe pachet. la fel si mii de alte chestii! ma enerveaza ipocrizia asta moniala! cred ca'mi aprind o tigara, sa ma calmez, sic! :)

Niciun comentariu: