sâmbătă, 19 aprilie 2008

how low can we go?


(postat 17 ianuarie 2007, 21.01)


azi am primit pe mess un mass in care se zicea ceva de genul naste monica si e'n direct pe b1. am crezut ca e o poanta. cand am ajuns acasa am deskis tv si m-am uitat si la b1. nu e o poanta, chiar e o emisiune maraton dedicata nasterii copilului columbeanu.
mi se pare incredibil, cred ca nici un vlastar regal, mostenitor de coroana si regat nu "pupa" nastere in direct! unde dracu' se mai intampla asa ceva?!? nici macar micuta eliza, fiica celei mai batrane mame din lume, n-a "beneficiat" de atata tam-tam!
in studio: moderator, medic si-o horoscopista! la spital: echipa de filmare si reporter! fac pariu ca b1 a spart audienta in seara asta, si tot nu pricep de ce! natie de tampiti?!

Later edit (courtesy of bogdan):


Clujeni revoltati ca au ratat nasterea Mai multi locuitori din judetul Cluj au declarat ca nu au putut urmari travaliul televizat al Monicai Columbeanu. Ioana Mahalean din Cluj-Napoca s-a plans de faptul ca peste programul postului B1 TV a intrat un post local de televiziune, Tele Europa Nova, care a transmis un talk-show cu tema “Unitatea crestinilor”. “Am sunat la post sa intreb de ce nu se poate urmari in Cluj nasterea copilului familiei Columbeanu. M-au sunat rudele mele din Bucuresti sa ma uit si la noi era «lumea crestina». Cei de la postul local mi-au spus ca nu pot intrerupe programul”, a precizat Ioana Mahalean.

cred ca pot sa'mi raspund la intrebarea din subiect: "lower"! :(

Niciun comentariu: