sâmbătă, 19 aprilie 2008

la ma'sa!


Thursday February 22, 2007 - 04:37pm


ieri, dupa mareata prezentare la client, storsi de oboseala si cu ultimii nervi dati pe persoana care misca slide-urile (aiurea, de alfel!), creativul, artul si cu mine am decis ca e cazul sa mancam ceva, o mancare sanatoasa, ca la mama. unde ne-am si dus, respectiv localul de la delea veche sau culmea noua (undeva pe langa calea calarasi, theodor sperantia, spre muncii).
asaaa.... masa de trei, "nu, n-avem rezervare", "da, vrem la fumatori". ok, ne invita la bar, intr-un minut se elibereaza o masa, vine o pisi sa ne conduca, ne ducem la masa, ne asezam si stam. si stam. si asteptam sa ne-aduca si noua cineva niste meniuri.
ni se cere comanda dupa vreo 10 minute, noi cerem meniurile, in fine... am reusit sa comandam cam in 20 de minute de cand ne-am asezat la masa. eu am comandat ciolan cu varza, ca mi-era pofta. si ciolan cu varza am primit!
un ciolan graaaas, din care au reusit, cu greu, sa decupez doua dintre cele trei bucatele de carne prezente pe farfurie. mai mult, ciolanul era total neepilat. adica paros. cu tzepi! kestie pe care n-am observat-o la inceput, fiindca partea cu pilozitate era acoperita de varza.
in fine, m-am kinuit un pic sa gasesc o idee de carne, am luat doua inghitituri din varza si gata. a durat vreo 10 minute pana cand a venit cineva sa-mi ia grozavia din fata. si a venit pentru ca le-am facut semn sa vina, desi era evident ca toata lumea terminase de mancat. la obiectia mea legata de prezenta parului si absenta carnii, a dat din umeri si mi-a spus ca "asta e.."
pentru ca nu eram nici pe departe satula, mi-am zis ca ma risc la o crema caramel. ceea ce am si facut, si a fost buna. dupa ce mi-a luat farfuria din fata, tanarul ospatar s-a apucat sa curete masa cu o carpa relativ jegoasa. ocazie cu care a curatat si pachetul de tigari de pe masa, in sensul ca l-a dat pe jos fara probleme si fara o intentie evidenta de a'l recupera
cat am stat acolo am ascultat asa: directia 5, mariah carey, michael bolton. au lipsit: paula seling si boyz2men (sau asa ceva).
au mai lipsit: servicii si atitudine de bun simt intr-o carciuma, una bucata ciolan cu carne si fara par, bacsisul si dorinta de a reveni.

Niciun comentariu: