duminică, 13 aprilie 2008

deja vu...

(postat pe 13 noiembrie 2006)


iar am plecat tarziu de la birou.
intru in casa, pun haina in cuier, geanta pe canapea, cheile pe etajera din hol. nu, de fapt, le pun pe birou sau masa intai, dar le asez la loc dupa aia, ca nu-mi place sa le caut dimineata.
mangai motanul, motanul se gudura pe la picioarele mele. ma duc in bucatarie, iau jumatatea de plic ramasa de azi dimineata, ii pun in farfurie. nu mananca imediat, se mai tine un pic dupa mine.
dau drumu' la computer. adica la monitor; computerul il inchid foarte rar. ma loghez pe messenger, deschid 36o-ul, ma uit pe port, sa vad daca e vreun film de neratat in seara asta. nu e.
ma duc in dormitor, imi scot hainele de job, ma imbrac intr-un banal treining. ma duc in baie, ma demachiez, imi strang parul. nu c-as arata prea diferit cu machiaj sau fara, cu parul strans sau desfacut, in treining sau taior, dar azi efectiv am avut senzatia ca-mi dau jos un costum de scena, in timp ce executam tot acest ritual.
in casa e liniste, nu prea cald, pisica pe monitor. stiu ca as mai avea ceva de lucru, dar n-am chef, asa ca ma apuc sa scriu un post tampit pe blog, fiindca mi s-a parut ca ceva e spooky rau pe cand ma transformam din mine... tot in... mine.
e 22.20, vorbesc c-o amica pe mess, m-am mai plimbat un pic pe net, o sa-mi fac abdomenele, dusul, o sa citesc ceva, telefonul la incarcat, poate un pic de muzica...
maine o iau de la capat. atata doar, c-o sa fie marti...

Niciun comentariu: